Maj och juni blommar mest.

 
Valborg spenderades hos Leo med mestadels honom, Simon och Terese, Minns att vi letade fester men att det slutade med en ölkväll i verkstaden med diskussioner om kommunism och tågluff. 
 
 
När jag vaknade första maj såg det ut såhär utanför mitt fönster. Kändes lite vemodigt. 
 
 
Spenderade hemskt mycket tid i kollektivet. De renoverade fururummet och jag umgicks mycket med Simon. Blev bjuden på middag och såg viktiga dokumentärer. 
 
 
Gjorde dödsgod falafel efter det här receptet.
 


Josse fyllde tjugo och bjöd på gofika.
 
 
Och så blev det plötsligt sommar. 
 
 
Spenderade ca all ledig tid i Södra hamn i solen. 
 

 
Och hade inflyttningsfest med nationalitets-tema. 
 
Annars firade vi Christians tjugofyraårsdag, premiärbadade, åt surströmming och så sa jag upp mig från mitt kundtjänstjobb. 
 
 
I Juni premiärgrillade vi i kollektivet. 
 
 
Spenderade mer tid i hamnen. 
 
 
Ibland unnade jag mig att spendera tid på att göra frukost. 
 
 
Pappa fyllde 50 och vi hade släktkalas. 
 
 
Den andra juni hade jag min sista jobbdag och så unnade jag mig två veckors semester innan det nya. Passade på att ta dessa dagar och åka ner till ume för att träffa kusiner, mormor, äta gott och gå på bildmuséet. 
 
 
Spenderade årets ovanligt kalla midsommar på Anna-Marias stuga med mycket grill och mycket kubb. 
 
 
Annars var det mycket gläntan
 
 
Och lite utflykt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0