Mitt 2012: Januari-Mars.

December är ju stora sammanfattningsmånaden så låt oss kika lite på vafan jag gjorde Januari-Mars i år. 

 
Januari inleddes med en bästiskyss, champagneregn och löftet att nu jävlar ska det här bli mitt år. Började träna och satte upp mål för vad jag skulle hinna under 2012, drack öl och vin, dumpstrade, såg en massamassa film, firade Simons 19årsdag, åt gomiddag och åkte iväg på roadtrip ned till umeå, kraschade bilen och trodde jag skulle dö någonstans ute på e4an.
 
 
Februari var så jävla mycket mat. Blev bjuden på middag hos bästa Jenny, åt goda frukostar, bjöd på minisemlor  och gjorde citrustårta när Ann-Louise fyllde år. 





Om februari var mycket mat var Mars mycket öl. Hade pokerkväll med klädkod skjorta, grillade korv på strömlida, började på ett nytt jobb, hade stugfest i huset, drack födelsedagsöl hos Micke, firade den värsta internationella kvinnodagen någonsin, åkte till Kåbdalis med klassen, läste böcker ute i snön och gjorde slut. Kände såhär: "Och jag vill skrika, gråta, kräkas, sparka bakut, springa flera mil eller bara vafan som helst men inte det här."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0