Att göra 2012

♦ Resa så mycket jag bara kan. 
♦ Sätta den där surdegen som aldrig hanns med förra året.


♦ Åka och fjällvandra igen.
♦ Sluta gräma mig inför studenten, det kommer rocka!


♦ Förhoppningsvis hitta något eget litet krypin, och då också såklart ett jobb.

♦ Börja fota analogt. Börja fota mer överhuvudtaget.
♦ Lära mig något ovanligt, typ snurra tallrikar.


♦ Åka iväg på festival.
♦ Och såklart även i år dansa, rocka, skratta, äga, ha så roligt jag bara kan och unna mig som aldrig förr.

klicka på bilderna för källor

Kommentarer
Postat av: Filla

Låter som bra mål! Det fixar du ju lätt :)

2012-01-10 @ 09:25:05
URL: http://theridiculous.blogg.se/
Postat av: hanna

Extra kul hur bra detta stämde in på min förra sommar.

Jag reste och flängde runt, bakade bröd, fjällvandrade, tog studenten (vilket var den lyckligaste dagen i mitt liv), hittade en vindsvåning på 25 kvadrat, fick ett nytt jobb, började fota analogt. Kan ju även tillägga att jag kan snurra tallrikar. Hahaha...



2012-01-29 @ 16:04:10
URL: http://turistensklagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0