10 mål för 2016:

Ett.  Åka på tjej- och hundresa med husvagnen i fjällen. Ta en helg med höga berg, frisk luft och själafrid.

Två. Få godkänt på minst 80% av mina tentor. Helst 100%, såklart, men lämnar lite marginal till juridiken.

Tre. Se Bobby växa upp till världens finaste lilla ettåring. Och ett och ett halvtåring, nästan. Helt klart topp 1 bästa med förra året. Att ta beslutet att utöka familjen med en till medlem, och att hämta hem denna sotsvarta klump med kärlek.

Fyra. Resa. Då vi bokat en vecka på Rhodos i september känns detta som en av de mest lättuppnåeliga målen.

Fem. Hitta ett jobb jag trivs med. 

Sex.
Hälsa på Mormor oftare. 

Sju.
Göra en 100% viktökning i benböj och marklyft. Har ju äntligen hittat glädjen (och inte hetsen) i träningen, och det är ju så jävla kul. 

Åtta.
Komma till ro i lägenheten. Alla vet hur mycket jag tjatar om att ta över mitt föräldrahem, (vilket då även är min pappas och min farmors föräldrahem), men det är ju svårt att flytta in i ett hus som 3 personer + katt fortfarande bor kvar i. Så vara nöjd här, och komma till ro med tanken att det här ska vara hemma ett tag nu. 

Nio
. Komma tillbaka till att äta vegetariskt, och ännu mer veganskt.

Tio. UNNA MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0