Veckan som gått.

 
Veckans humör: Det började rätt illa men vände snabbt. Åh denna vecka. 
Veckans vill ha: Grålila långt hår. Blivit helt besatt av tanken på alla olika färger man kan färga håret. 
Veckans köp: Alkohol och halloweenutstyrselgrejor.  
Veckans favoritplagg: Hemmakomponerad Treat-T-shirt. 
Veckans frisyr: 2 x blekt, delvis förlängt och rosa/lila. 
Veckans händelser: Hej då-fika för Sofia som flyttar till Norge, basta tills man nästan kokar i Köttslottet och åka tidigt till bästa Carolina för att bästisbruncha, trycka tröjor, färga hår och göra iordning. 
Veckans saknad: Har lyssnat på musik som fått mig att tänka på Isabelle så jävla mycket, när Simon ringde mig i lördags började jag nästan att gråta och hujeda mig vad jag tänker på min Mormor. 
Veckans festligaste: I'm Orange och att rocka kvällens hetaste outfit. Vi vet alla vilka som skulle ha vunnit, och det var inte någon sexig polis eller zombie. 
Veckans måltid: Max kvart över två. Fritösen är trasig så jag äter minimorötter med dipp. Låtsas att det är gott. Det är det inte. Slickar i mig dipp.  
Veckans borde: I veckan har jag gjort precis allt som jag borde ha gjort. 
Veckans godis: Riktigt lösviktsgodis. Och smågodis.  
Veckans sämsta: Att den tog slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0