Vecka 41.

 
Veckans humör: Ni vet sådär tillfreds? Satt i torsdags ute på torget i solskenet och blev nästan tårögd av hur saker och ting flyter på just nu.
Veckans vill ha: Sommarvärme igen. 
Veckans köp: Ny parfym. Mina gamla hade börjat lukta sprit och tant så det var dags.
Veckans favoritplagg: Svarta höga gubbyxor.
Veckans frisyr: Så jävla tråkig. Ska göra något åt det. 
Veckans händelser: Komma hem till Sverige igen, börja om att jobba, gå ut på Carl-Viktors och baka bullar.
Veckans saknad: Fortfarande alla kompisar som inte är här.  
Veckans festligaste: Calles med jobbtjejerna.
Veckans måltid: Mina bästa kikärtsbiffar någonsin. Kryddade med chili, timjan och sweet chilisås. Mums.
Veckans borde: Rycka upp mig.
Veckans godis: Svenska äpplen och rostade solrosfrön. Så gott.
Veckans sämsta: Att känna att man inte har tillräckligt tid för varandra.  

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sötis saknar dig <3

2013-10-06 @ 18:49:57
URL: http://itsallaboutbc.com
Postat av: maria at inredningsvis

Vilka OTROLIGT vackra bilder:) din blogg är supermys.

Om du gillar Frankrike..kan du kolla in min blogg idag:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

Svar: Tusen tack!
Gabrielle

2013-10-08 @ 20:57:27
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0