fikatisdag.

I tisdags var jag ledig och sällskapssjuk så Evelina och Josefin kom och höll mig sällskap. 

 
Vi drack kanna efter kanna med te och delade erfarenheter om jobb, samboskap, och vad som egentligen hände med de där hårda killarna man gick högstadiet med? 



Jag bjöd på blåbärsbullar och kanelbullar, och rabarberkaka som jag bakat dagen till ära. 

 
Det var sådär utomordentligt jättejävlaskönt att få träffa någon och umgås (som inflyttad i en ny stad blir det ju inte sådär jätteofta man träffar någon att umgås med, men det tar sig litegrann iallafall), och att få höra lite om vad som händer i staden man flyttade från. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Hedblad

Jag tyckte det var jättetrevligt i fredags, träffar dig gärna igen Gabrielle! :-)

2013-11-28 @ 16:13:45
Postat av: Sofia Hedblad

Jag tyckte det var jättetrevligt i fredags, träffar dig gärna igen Gabrielle! :-)

2013-11-28 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0