@alexandrakgabrielle

Jag tänkte vi skulle kika lite på hur februari är dokumenterat genom instagram. Lite såhär har det sett ut:



1: Andra helgen i februari, bara någon dag efter att jag fått tillbaka min iphone åkte jag och Christian iväg på IKEA. Var såhär pepp. 2: Norrlandsvägar. 3: Sju stycken lastvagnar och två kundvagnar genom kassan. Mindre pepp. 4: 20:45 med tjugofem mil hem. Såhär opepp.




5: Kom hem efter att ha lastat ur släpet vid halv tre. Kryssets vegburgare till middag. 6: Christian petade i betongtak i gamla (nya? nuvarande?) lägenheten medan jag lyssnade på pod. 7: Ville inte stiga upp. Alls. 8: Citronbiskvi på Nodo med bästa Anna-Maria.



9: Kattgos. 10: Möblerade om lite. 11: Lyxmiddag. 12: Skulle iväg på fest för första gången på... Ja, superlänge. Mindes inte hur man gjorde.



13: Stekte fattiga riddare med kanel och honung till mig och pappa. 14, 15, 16: Leo var hemma över helgen så vi diskuterade skjutvapen, drack te, bastade och drack öl. 



17: Trivdes med bussutsikten. 18: American pancakes med hjortronsylt! Favoriten. 19, 20: Åkte i Pappas 80talsskridskor på min gamla skola med den andra favoriten.



21: Invigde löparstället jag fick i julklapp med tur längs skoterspåret. 22: Åkte till kollektivet för att fika. 23: Fast huvudanledningen var att krama bästa Belle hej då. Men de talar vi tyst om ett litet tag till. 24: Gick till frisören och kom hem med några knappa centimeter kortare hår och en vippig gardinlugg. Störtnöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0