Onsdagslista.

Vad har du på dig?
Roliga byxor och svart nättröja.

såhär typ.

Hur mår du?
Alltså ändå bra. Är ju pojkvänskär och kompiskär och med jobb går det ju inte helt åt helvete.
 

Vad önskar du just nu?
Att det var fredagkväll så jag fick klä upp mig och gå ut och äta och hångla, eller lördag så jag får baka lussebullar.

 

Vad har du ätit idag?
Bröd som jag bakade igår med avokado och ägg, ett glas juice och fil, fullkornsflingor och linfrön.

 

Vad ska du göra imorrn?
Imorgon är det torsdag och då ska Anna-Maria komma förbi med lilla Lyra och sen på kvällen åker jag iväg och jobbar.

 

Och på söndag?
På söndag har jag mest troligt Christian här och då ska vi gå ut på isen och gå, eller kanske åka in till stan och kika på allt på skyltsöndag.

 

Vem saknar du?
Alltså Christian.

 

Senaste köp?
Glitter och batiktröja som jag köpte i Sthlm. Så jävla fina.

 

Vad skrattade du senast åt?
Något halvtorrt skämt på Cougar Town.

 

Vad grät du senast åt?
Söndag kväll för att det är jobbigt när man inte kan träffas.

 

Vem sov du senast med?
Bea!

 

Vad läser du just nu?
Min vän Leonard av James Frey. Inte kommit så långt än men nu grinar jag bara mest åt en som dör i början.

 

Senast sedda film?
Law Abiding Citizen, men somnade någonstans mitt i.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Vikteamet.

 

Senast 3 inkomna sms?
"Åhh kuul!! Då gör jag det! Haha jaa, ibland får man typ lägga undan telefonen och kolla senare!"

 

"Haha precis!! Eller så kan man ju göra collage av samma bild ;)"

"Huvudsakligen jag får träffa dig är jag nöjd :*"

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Aah, den gillar jag!"

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Alltså ingen? Kan inte någon bara säga att jag är lik någon snygg. 

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emelie! Hon skrev puss.

 

Vart vill du åka just nu?
Är jättesugen på Berlin eller Paris eller Köpenhamn. Men anywhere's good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0