Mitt 2012: Juni.

Juni var så händelserikt med studentfester, hejdåfester och studenten så jag tänkte det får ett eget inlägg. Lite såhär såg det ut:









 
I Juni förändrades så himla mycket. Vi hade avskedsfest för Josse & Martin som skulle flytta iväg till Göteborg, blev bjuden på middag hos Josse, studentfestade hos Rebecca och badade i ån, gick på ninjafest, klädde upp oss för att gå på röda mattan och på bal och pyntade flaket för att sedan springa ut och upp på den. Hade en så himla bra studentbjudnig med nästan hela släkten och åkte sen iväg för att dricka öl sista kvällen som mp3. Midsommar firades i Sikfors och dagen efter jobbade jag. Och så hade vi hejdå-fika för Leo som skulle flytta till Kiruna över sommaren.

Såhär kändes studenten "Om ungefär 22 timmar tar jag studenten. Jag och de 26 andra i min klass kommer springa ut genom dörren borta vid estet med våra mössor på, skrika högt högre högst och sen aldrig komma tillbaka igen. Våra föräldrar kommer möta oss med studentskylt med bild från barndomstiden och stora Grattis." och lite såhär "Och det känns så jävla galet. Den dag jag har längtat efter och förberett mig för så länge jag kan minnas är äntligen här och jag är så glad att jag inte vet vad jag ska göra." 
Trackback
RSS 2.0