Mitt 2012: April-Maj.




 
I April grillade vi pinnbröd och bastade hos Leo, åkte till Flötuträsk och levde stugliv, jag lyssnade ihjäl mig på Bob Dylan, bjöd på brunch, ställde mig i bostadskö i Umeå, var på bästa överraskningsfesten för Josefin och gick på Lionsloppis när det helt plötsligt blev jättebra väder. Valborgsmässoafton var grill och förfest hos David och senare vidare in till stan, sjöng don't stop believin' och körde vårat nummer. Skrev såhär: Och det finns ju en liten nackdel, det här med att vara alldeles upp-över-öronen-dödskär i någon. Att det gör så jävlajävla ont när det försvinner.









I Maj köpte jag äntligen nya glasögon och trivdes så jävla bra. Vi firade Josse med överraskningsfest i verksta'n och fika hemma hos henne. Åkte till Vidsel över en kväll, grillade över öppen eld, drack öl och vin och satt uppe länge och pratade om sånt som är viktigt som jobb, kärlek, framtid och sånt som är roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0