nästan en bild i timmen



08.00 Efter att ha vänt och vridit på mig några varv insåg jag att det var lönlöst att försöka somna om så jag steg upp.



10.00 Bakade grahamsscones som jag åt till frukost med marmelad på och så ett glas juice till.



11.00 Läste och skrev om Gunnar Smoliansky samt jobbade med projektplanen. Drack ett glas vatten också och såg på Jims Värld.



12.00 Satt i soffan med alla kuddar jag kunde hitta och läste i en gammal FOTOtidning från -96 jag fått av mamma.



13.00
Åt lunch!



14.00 Läste fel på den redan halvtaskiga termometern och trodde att det inte alls var så kallt så jag tog en promenad. Det var kallt.

Och sen var det inte så himla mycket mer. Städade mitt rum, rensade garderoben, åt middag och bokade en intervju. Glad tisdag!

Kommentarer
Postat av: s

SÅG ExTREMT torrt ut! men whattta, juste. LÖRDAG?

2011-02-16 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0