2011 Oktober-December






Oktober kan vara 2011's bästa månad. Då stack ju jag och min bästa vän till Prag. Men jag gjorde ju såklart annat också, som att festa på Allén, bli bjuden på bästa Farfars blåbärspaj och sticka iväg på roadtrip med pojkarna för att hälsa på Nordsvahn som flyttat söderut.





I November var jag på både paltkalas och storbrunch och första advent kom tidigt och var så himla mysigt med glögg hos Leo. Bjöd på våfflor hemma hos mig, stack iväg och dansade hela natten och drack bästa tjeckiska ölen.





Och sen kom December med jobb, uppsägning, stress, pepparkaksbak, rimfrostbjörkar, yellowstonedrömmar, minilussebullar och dop. Och såklart julhelg och nyårsafton just precis idag.

Kommentarer
Postat av: josse

Underbar årsresume. så jäkla fina bilder gabbers!!

2012-01-01 @ 14:53:28
URL: http://joset.blogg.se / skevt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0