2011 April-Juni



I April drack jag träigt vin med en barndomsvän, grattade min kusin som fyllde 20 och vann guld i JVM och JSM i styrkelyft. Tyckte livet var tumult men hade ganska roligt ändå, skrek vårskrik, lyssnade på Veronica Maggios nya och drack öl i bastun. Kameran var på reparation och de enda bilderna jag tog var från när vi firade Valborgsmässoafton med go'middag och mys vid elden.


I Maj fick jag låna Saras 50mm och älskade varje sekund, firade Josses 18årsdag i mysstugan med gofika, spelade brännboll och så åkte hela familjen ner till Umeå för att hjälpa Mormor att flytta. Hade APU på dagis med de sötaste små barnen och var med i PT angående skoltidningen.


Juni var 18årsfest hos Ida, badpremiär och medias brännbollsturnering. Avslutning i en park och sen spendera 5 timmar i en annan med de bästa från klassen, midsommarafton hos Simon och ett evigt försök att försöka lära sig spela gitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0