Och sen snubblade du över lögnerna

Sitter på café i stan i timmar, blir bjuden på födelsedagscheesecake och latte. Talar om delfinslakt, hemmaförhållanden, skolstart, efterstudententider ungefär allt annat. Och nu dricker jag en, två, tre koppar te och beställer nytt objektiv. Kameran ligger på vila och jag känner ingen inspiration till någonting, men om en vecka ska jag hämta ut bilderna ifrån engångskameran så då blir det kanske lite liv här. Lyssnar på Kärlek slutar alltid med bråk, och tänker på hur orätt det är. Saknar och älskar och längtar och skrattar och ler och är glad och mår och trivs. Men snart är sommaren slut och när det slår mig vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

älskar din blogg, den är ju så himla mysig och läsvänlig!

2011-08-06 @ 19:39:27
URL: http://josefinbodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0