930803

De säger att det är nu de börjar, att nu blir man vuxen. Det är nu man kan ställa upp i riksdagsval, får brev från rekryteringsmyndigheten och får stå i kassan på alla butiker. Kan ta körkort, kommer in på krogen, får köpa folköl och cigaretter. Min pappa sa alltid när jag var liten "jag bestämmer över dig tills du blir 18", så nu bestämmer jag helt över mig själv också. Kan göra vad jag vill. Ja nu är jag 18 år, 18 år i lilla byn och jag är lika barnsligt glad över att fylla år nu som jag alltid varit. Det är nog ändå bästa dagen på året.

Kommentarer
Postat av: Eva

jag är riktigt avundsjuk.. men stort grattis!!!

2011-08-03 @ 08:48:33
URL: http://wastedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0