all i ever wanted, all i ever needed

Orken ligger nere på 0, och jag har fortfarnade massor saker kvar som måste göras. Längtar efter mina fina, vet att både ikväll och lördag kommer kicka ass. (om man bortser från 8h jobb) Förhoppningsvis levererar PDOL lika mycket som Trästock förra veckan, men något säger mig att det blir svårslaget.

Lite småkär i livet är jag också, iallafall för stunden. Det känns så jävla skönt med sommar och hoppas att den aldrig tar slut, men jag vet att det är 9 jobbdagar kvar och sen bara en ledig vecka till skolan börjar om igen. Tycker att den veckan borde innehålla allt som ett sommarlov ska göra - massor av bad, en öl vid stranden, picknick, havsbadet, grillfest, båttur (om den så ska vara av gummi), sena promenader och pratstunder i solnedgången. Who's with me?


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag är. Guuurrrl.

2010-07-30 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0