åttiofyra (j-j-jul)

 

Vecka 51 och terminen löper mot sitt slut. Alla arbeten är inlämnade och betygen är satta.
Lucia är avklarat och nu står bara julspexet på tur. Kul att se vad de hittat på i år, får se om de gör ett riktigt bra den här gången - vilket de självklart kommer att göra.
På onsdag är det HSM (hortlax skolmästerskap). Jag, Mathilda och Josse ska agera fotografer and we're damn good at it. Får springa runt bland alla och fota. Ska allt hitta några riktigt taskiga vinklar att ta bilderna från!


Fredag ska jag kanskekanskeKANSKE vara sjukt top notch (läs fjortis) och gå på white room (läs fjortisdisco) och vara helt delicious med mina fabgirls i pit(t)holm. 
Leo och Simon ska vara mina bodyguards och se till att alla håller sig minst två meter ifrån mig på dansgolvet.
"AVSTÅND" Är ett ord ni lär få höra skrikas ut med extremt stora bokstäver ut i gymnastiksalen tusentals gånger eftersom att alla killar vill dansa med mig, mig och ingen mindre än mig. Mina bodyguards kommer ni att känna igen genom deras svarta kostymer med pressveck på byxorna, vita, klorinblekta skjortor och svarta solglasögon som ser ack så farliga ut. Sounds good, ey? I know.
Too bad bara att det som inte riktigt kanske sådär du vet inte eventuellt lär hända i verkligheten just då och där och överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0