Senaste veckan.

 
 
 


Veckans humör: 
Förlåt för att jag tjatar men jag är ju så jävla KÄR. Veckans vill ha: Lite mer tid kanske. Lite mer ledighet. Veckans köp: Tv! Har varit utan tv i över ett år och har klarat mig alldeles utmärkt. Har nu haft tv i två dagar och kan aldrig tänka mig vara utan det igen. Veckans favoritplagg: Svart fodral som man slänger på sig sekunder innan utekväll. Veckans frisyr: Långsamt växande. Veckans händelser: Ha Isak på besök. Så fint att få visa min vardag och hur mitt liv ser ut numera. Veckans saknad: Motivation. Veckans festligaste: Långkalsongfest i mitt studentrum.Tävla i Norrlandsquiz och sjunga ikapp till Eskefeurat. Veckans måltid: Quesadillas med kikärtor, creme fraiche, paprika, spiskummin och lök. Mums. Veckans borde: Men ta tag i plugget kanske. På riktigt, när ska jag komma in i plugg-flowet. Veckans godis: Bounty-kaka. Veckans sämsta: Att säga hej då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0