Veckan som kommer:

Den här septembers allra första dag och en helt ny vecka som jag har lovat mig själv att fylla med bara roliga saker. Jag ska: hitta nya löparspår längs med berget (och inte springa vilse som sist), göra sylt på alla hjortron jag har i frysen och fylla i fina burkar med knäpplock, åka på födelsedagskalas, stirra ner ikeas inredningsutbud och drömma om min nya lägenhet när jag nu än får den och vart den nu än är och hur den nu än må se ut, fotografera upp de tre sista exponeringarna jag har på min engångskamera så jag äntligen kan framkalla alla bilder från våran tågluff, åka hem till pite och ha stereotyp tjejkväll med vin, och sen kanske om jag har tur hångla lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0