Oktoberlista.

hur började denna månad för dig?
09:10 på T-magasinet och jag firade exakt ett år där. 


om du skulle få en sak just nu, vad skulle det vara?
stuga i fjällen. alltid. punkt. 

har det hänt något irriterande idag?
än så länge har jag bara hunnit vakna och försökt få tag i sara som som vanligt är helt omöjligt. 

vad hoppas du på denna månad?
att snön inte hinner komma och att jag får kramas mycket med mina skelltjejer. helvete, jag far ju snart?



ser du fram emot något denna månad?
att min bästaste vän i hela världen kanske ska komma hem. är fortfarande ett stort kanske, men det kanske't kan jag leva på hela månaden. har inte sett henne sen vi kramades hej då i pula åtta på morgonen ju.  

om du fick ändra på en sak i ditt liv, vad skulle det vara?
att alla mina bästa vänner bodde i samma stad i ett stort hyreshus och så hade vi alla var sin lägenhet i detta huset. som ett monsterstort kollektiv. 

vilken är din bästa förkortning?
ser alla bondskans ord som förkortningar då man drar ihop en massa ord hela tiden. djöningat är ju bra tillexempel, betyder eftersom att. 

vad för musik lyssnar du på just nu?
Det här, det här och det här
 


vilket är ditt senaste svåra beslut?
ska jag hem till pite i helgen eller inte. sitter fortfarande och funderar. ungefär så. 

har du införskaffat någon ny växt på sistone?
nej jag får jobba tillräckligt hårt för att hålla mni murgröna och palm vid liv. 

vad är det bästa med hösten?

att det blir så jävla vackert överallt. 

vad har du ätit mycket av på senaste tiden?
bönor linser morötter. 
 


vad är det bästa med staden du bor i?
mina skelltjejer. åh åh åh.
 
kommer du rösta i valet?
gjort redan ju. 

vad har du för planer för nästa månad?
november? jobba järnet ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0