Några gånger när det kändes.

* du luktar duschtvål där du ligger så nära mig och andas tätt inpå. drömmer du om mig?
när jag stryker din vinvarma hud är det som att mina fingrar vill lätta, inte riktigt vågar ta i, spänningen är så stark och jag är inte van det här. du visslar i sömnen. visslar och håller om. för en minut har tiden stannat av och jag tänker att om jag bara kunde hålla andan skulle den inte kunna fortsätta. men jag måste andas ut och den springer iväg. åk iväg med mig?
du vet att jag aldrig har känt såhär. känn mig ett litet tag till. blunda och håll mig hårt. * 


* minns du nakenbad halv tre på natten i slovenien? i det klaraste av vatten och månen var större än någonsin, det var stjärnklart och sceneriet blir liksom inte vackrare än såhär med bergen runtom sjön och de små ljuspunkterna som speglas i vattnet. han försökte hålla om mig och jag trodde att jag skulle drunkna. men jag var ju med dig. du vet, to die by your side osv*

* OM JAG SKRIKER SÅ ATT ALLA GRANNAR HÖR KANSKE DU OCKSÅ KAN LYSSNA PÅ MIG NÅGON JÄVLA GÅNG * 


* vi vet båda två att efter den här kvällen ses vi nog aldrig mer och luften i rummet kokar, alla fönster öppna men det ångar om oss och dina händer är överallt och jag kan inte andas och vi är överallt och i några timmar är vi upp över öronen dödskära i varandra. * 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0