p o k från det nedsuttna soffhörnet

 

den osminkade överkontrasterade sanningen (tydligen). i det allt för välkända nedsuttna hörnet i tresitssoffan i hemmingsmark. i kanske lite för kort polo croptop och kanske lite för låga jeans och kollar på yukon men med pappa. grinar över att de kanske ska lägga ner min gamla skola, det bästa med hela byn och det enda som håller kvar folk här och kramar farfar så fort jag får tillfälle. breakade the news för min pappa att jag ska tatuera mig, trodde tall-motivet skulle glädja min skogshuggarfar men jag blev muntligt arvlös. ahopp. sa igår halv-fuckyou till alla hjärtans dag och panikbokade bord med bästa belle på thairestaurang® men saknade inte rosbuketter eller champagneglas utan fann bara allt så jävla löjligt. ikväll ska jag dricka öl/vin/rosa drinkar med tjejor och sånt där man gör i liten norrlandsstad ni vet. puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0