Oktober.

I Oktober slutade vi ses, och ja det var nog lika bra. 
 
Halva Piteå kom till mig och vi drack te till sent på natten som vi gjort sen vi var fjorton, jag kramades åh helvete vad jag kramades. Släktkalas och vi poppade Champagne för våran 30-åring. Firade våran älskade chef som fyllde 31 med middag på restaurang, red (!), umgicks med mina skelleftetjejor och saknade de jag sagt hej då till. Som flyttat från landet, söderut och ännu mer söderut. 
 
Spenderade en hel dag med att fixa och dona till utklädnad. Drack öl och skrattade med bästis på C. "Har du pratat med I? Det måste du göra!" och så blev det så. Jag minns hur jag återigen kände att den där jävligheten slutat i något fint. "Jag kommer hem på två veckor, vill du ses och typ dricka öl?" Och så bara tog du mitt hjärta, redan där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0