Juli.

Helvete. Vart börjar man? Amsterdam, Berlin, Prag, Krakow, Budapest, Ljubljana, Bled, Pula. Parkhäng och prossecco vid kanalen i Amsterdam. Mauerpark, St Christophers, spöregn och Die Mauer i Berlin. Fantastiskt återseende, utsikt över hela staden och oändligt med staropramen på fat i Prag. Auschwitz-Birkenau i Krakow. Bad, fontäner och öl för 750 ft på ruinbar's i Budapest. Vackraste landskapet jag sett i Slovenien och sol sol sol och dagsfylla i Pula. 
 
Juli var min bästa månad. Jag åkte på tågluf med min bästa vän i en månad och sen när jag kom hem spenderade jag mina sista dagar i solstolen med en öl i Hemmingsmark. Hemvändarfest på PDOL och sen började jag om att jobba igen.
 
Jag bestämde mig för att sluta på jobbet. Sa upp mig, och sen fyra månader senare skulle jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0