December.

December är månaden då allting tog slut och då allting tog fart. 
 
Jag var hemma i Piteå varenda helg. Hånglade och gick på inflyttningsfest utklädd till min Pappa, grät över min Farfars kärleksberättelser och umgicks så mycket jag kunde med Carolina. Började packa undan allt i min lägenhet. Trodde inte alls att det skulle bli så känslosamt, men det blev det. Att flytta. Igen. Jobbade min sista dag på T-magasinet och sa hej då till mina älskade kollegor, fast jag kommer ju aldrig kunna säga hej då. Alltid vi ses snart igen. 
 
Julen var middag hemma och julklappslek och fika hos familjen Hägg/Lundmark. Åh. Familj, min andra. Skissade och skrev och ritade och planerade. Hojnahejna - Pitefint Apparel, nu jävlar blir det här.
 
Och så blev det ju på riktigt, du och jag. Så jävla kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0