Okej hej.

Nästan fyra veckor sedan sist, hej hej! Hur har ni det? Jag har det så jävla bra. Så himla himla bra. Så, vad har hänt sen sist? Jag har bott i min alldeles egna lägenhet i exakt två månader, sett alla säsonger av arrested development, grillat i alhemsbacken och kallesbacken, bott i hemmingsmark och i kollektivet, inrett lägenheten till min, kommit med nya uppskattade idéer på jobbet, blivit besatt av hummus, inkorporerat det här nya konceptet "färg" i min garderob, skadat armen i fallolycka på klubb, sått örter, bjudit hem på middag, åkt till umeå och haparanda, kramat isabelle hej då och bokat resa till Lund. Lite så. Vi får se hur ofta jag är här nu eller om det ens blir något alls. Men hej för idag och det här är det som har hänt medans jag varit borta. Puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0