London dag tre.

Lördag var morgon var väldigt turbulent, både upptäcka att mobilen var stulen och sen få tillbaka den, upptäcka att kontanter var kvarlämnade men oystercardet stulet och att återgå och gå igenom gårdagkvällen. Nyckelord: Alfonso ditt as. 

 
Till middag gick vi till Nandos rätt nära vårat hostel, en portugisisk restaurang med fantastisk dekor och jättegod piripirikryddad mat. Jag åt bland annat den bästa vegburgaren jag någonsin ätit. Tips!
 
 
På kvällen tog vi några öl på takerassen och sedan bussen in till Shoreditch för att gå på valfri cool hipsterbar tillsammans med Linnea. Gick in någonstans där brudarna var snygga och männen hade långt skägg och hatt, försökte göra mig förstådd med min obefintliga förkylningshesa röst genom den höga obegripliga musiken och mitt fylletöcken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0