tvåtusentretton tio nollett

Hej. Jag är hemma igen efter två så himla bra veckor som har bjudit på allt och ingenting. Jag har suttit och trängts i en flygstol i 10h (+1,5 och 1), varit fullkomligt livrädd och trott att jag skulle dö vid start och landning, legat vid stranden och lyssnat på bruset från havet, blivit ledsen och förskräckt över misären och mitt eget överflöd, ätit och druckit så gott, badat håret alldeles saltkrispigt, bränt mig över axlar och kinder, levt i bikini, hoppat på stenar, besökt fantastiska tempel, sett solen gå ner över den oändliga horisonten, ätit thailändsk streetfood (mums), bott i bungalow och i lyxhotell, simmat genom vågor och längder i poolen, ätit kopiösa mängder frukt och gått hand i hand med min kärlek.

Så nu är jag hemma och ska snart börja gå igenom alla hundratals bilder. Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0