September.

September var stora resemånaden och såhär såg det ut med både Londonweekend och två veckor på andra sidan jorden. Följ mig gärna på instagram, alexandrakgabrielle heter jag där. 

 
Jag sa hej till September med att gå ut på promenad och drömma om nybyggda hus med funkisfönster ut mot skogen. Satt på Arlanda i timmar och blev rastlös. Och så åkte jag ju till London, för att träffa min allra bästa Belle.
 
 
Jag, Isabelle och Linnea gick ut i Shoreditch för att fira den mittersta tjejens tjugoårsdag. Jag köpte två bra böcker och svenska äpplen för att ha på 10h flygresa till Thailand, och väl framme på Ko Samui kunde vi njuta av den här vackra utsikten till frukost, och även lyxen att ha ca 20 m till havet. 
 
 
Försökte skypea över dåligt wifi med Mamma och Pappa, älskade hotellfrukosten och glassade med kräftbränna vid poolen. 
 
 
Världens bästa Pancake-man och världens bästa banana-nutella pancake. Vackert tempel i Bon Phut och det lugnet som infinner sig när man inte har något på agendan och bara kan njuta av en bra bok. 
 
 
Livet på en pinne. 
 
 
Sa hejdå Ko Samui och hej till Bangkok. Bodde på lyxhotell och fick ännu mer fantastisk frukost. (Hotellfrukost. Omnomnomnom) Handlade lite för mycket saker och så gick vi i fantastiskt vackra Benjakiti park. 
 
 
Sen kom jag plötsligt hem efter nästan en hel månad på resande fot och möttes av att det plötsligt blivit höst. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Blir lika glad varje gång du har uppdaterat din underbara blogg! Höjdpunkten på dagen! Puss!

2013-10-09 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0