Vecka 44.

 

Veckans humör: 
Så jävla ledsen och saknig.
Veckans vill ha: Nya bekantskaper. Ps: Jag är rolig, snäll och en jävel på att halsa öl.  
Veckans köp: Superfin blå royalblå blus för 50kr. 
Veckans favoritplagg: Vit lånad fransklänning á la 20tal. 
Veckans frisyr: Utsläppt mycket, försöker vänja mig vid det här kortare håret. 
Veckans händelser: Kommit hem till Piteå igen, kramats med mina favoriter, gått på halloweenfest och diskuterat kreativitet, kvinnor och män i musikvideor och media och olika vänskaper. 
Veckans saknad: Christian. Så jobbigt när man jobbar om varandra nästan hela tiden och man åker bort en hel helg. Även fast vi är mer vana att vara ifrån än ihop så vänjer man sig ju så fort i samboskapet. 
Veckans festligaste: Brakfest hos Emelie och Chrille. 
Veckans måltid: Kryddig pumpasoppa med persilja som jag blev bjuden på. Mums. 
Veckans borde: Aaaalwaays loook on the briiiight siiiiide of liiiiife.
Veckans godis: Lösviktsgodis. Sura, rosa vattenmeloner. 
Veckans sämsta: Det här är ju så jäkla ytligt, men att jag och Christian har upptäckt Game of Thrones och nu kan jag inte sluta se. Så veckans värsta: Game of Thrones-abstinens. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0