Mitt-i-veckan-lista.

Hallå! Vad gör du?
Hej! Sitter hemma i soffan och mår efter att ha ätit en gräddig ostig carbonara med precis rätt mängd krispig bacon. Åh. 

Hur ser du ut just nu?

Såhär. Christian vad gör du? 
 

Vad är det bästa med onsdagar?
Jobbar! Är ledig måndag tisdag numera, och då är det kul att få komma tillbaka på onsdagar och säga hej till mina fina. 

Nämn tre saker du längtar till.
1. Femårsdag på lördag.

2. Bil! 

3. Min långdistanslöparkarriär. 

 

 

Nämn tre saker du oroar dig över.
1. Sjuka Mormor. Uäk.

2. Pengar.

3. Min  långdistanslöparkarriär.

Vad önskar du dig?
Oändligt med pengar för att: resa, köpa hus, slippa ta studielån osv. 

 

Vad ska du göra i helgen?
Jobba till klockan sex på fredag, och så hem och slockna i soffan ungefär. Lördag: datedag. Tanken är brunchfrukost, gå på nordanå, hockey och sen middag på restaurang. 

Något råd till alla där ute?
Kramas mycket, säg åt dom ni älskar att ni älskar dom och se till att göra roliga saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0