Saker att se fram emot:



- Den 1a juni har jag min sista dag på ett av jobben, sen har jag "semester" i två veckor.
- Under denna semester ska jag: sola, bada, dricka öl, grilla, hångla och åka ner till Umeå och hälsa på folk.
- Sen börjar jag på mitt semestervick på mitt nya jobb där jag har fem minuter till jobbet, trivs så himla bra och kommer ha en stadig inkomst under hela sommaren. 



- När vicket tar slut börjar jag flytta ur lägenheten och sticker iväg till fjällen. 
- Och sen blir jag sambo med världens bästa kille, äntligen.
- Och två veckor efter det åker vi till en thailändsk ö i elva dagar, sen bangkok i tre. 

Nu känner jag mig bara så jävla pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0