Hänt på sistone.



Pappa skjutsade ner Mamma till umeå för att provköra vad som ev ska bli deras nya bil, så då följde jag ju såklart med för att få hälsa på mormor. I ca tio minuter fick vi pussas och kramas och jag fick stryka hennes kalla kind och hålla hennes hand. 


Har gått mycket i stan medans jag kunnat, försöka lära känna de här gatorna så man kan säga "jaha!" och inte "va?" när de pratar om saker och ting här. 
 
 
Såg Magnus Betnér och Soran Ismails show "en skam för Sverige" på nordanåteatern och dog lite på insidan. Älskar ju dem båda så mycket, men Sorans fantastiska formulering av både allvar och humor gör honom till ett geni. Toppenföreställning. 
 
 
Och lite såhär har det sett ut någon av de många morgnar jag gått till jobbet. Och nu är det en vecka kvar till jul och här i skellefte regnar det för fullt, vad riktigt ska vi tro om det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0