Lördagslista.

vilket är ditt bästa sommarprat?
har lyssnat så himla dåligt i år (sparar en massa till flygresor, speciellt elva timmar till andra sidan jorden. puh) men gillade verkligen Jonas Gardells och Maja Ivarssons. Annars kan jag tipsa om Soran Ismails från förra året, toppenbra. 

 

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
känna sig snygg + hångla, älska + älskas, blåmögelost + salta kex.

 

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
det vet jag faktiskt inte. men mars var mycket brunch, mycket saknad och mycket krokodil.


källa: belle

 

när var du avundsjuk på någon senast?
är avundsjuk på Isabelle ca varje dag, vill också åka till London/utomlands överhuvudtaget och leva livet.

har du något onödigt du gör?
skriker. är så jäkla högljudd.

 

kan du visa en bild på något jättebra?

långfrukostarna/bruncherna vi hade i våras. bästa.

 

vad är det sämsta med denna vecka?
att jag inte hinner mer än flytta in så ska jag iväg i fyra dagar igen och jobbångest.

 

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
handla inför fjällen och dra iväg på tredagarsvandring.

 

när hade du hjärtklappning senast?
när jag fick överraskningsfest. åh.

vad ska du göra i höst?
läsa genusvetenskap, vara sambo (gud, så konstigt det känns), resa till london och thailand, börja på något nytt jobb och skrivaskrivaskriva.

har du några planer inför slutet av sommaren?
åka och fjällvandra och sedan ska jag bara söka jobb och försöka börja känna mig som hemma.  

 

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
har gjort så himla mycket. min kurator säger jag har drama-queensyndrome och visst ligger det något i det. senast var nog när jag ringde mitt i natten och sa att jag inte skulle kunna andas om inte han var där.

 

vad borde du göra men orkar bara inte?
skriva om mitt cv och dela ut över halva stan.

 

vad har du i ditt kylskåp?
nu när jag och christian kombinerat våra två kylskåp är det inte sådär tragiskt tomt som det var hos mig, men det är fortfarande mest mjölk, ost, ägg och lite dressing.

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?


Världens finaste överraskningsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0