Lördag och söndag.



På lördagen jobbade jag mitt sista helgpass och när klockan slog tre sprang jag ut till parkeringen där jag hade en fin en som väntade på mig. Snabbt körde vi ner till grannstaden, parkerade bilen högt upp på en kulle och sprang ner till arenan för att visa biljett och hitta våra platser.



För vi skulle se hockey! Det var så jävla roligt, och jag som aldrig annars är en sån som skriker högt och skrattar när jag ser sport både klappade och hejade hejvilt.

 
Söndag morgon vaknade jag upp bakom en tatuerad rygg med solen över frostbitet gräs och in genom persiennerna. Pussades, och tänkte fan vad jobbigt att vi inte kommer ses på tre veckor nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0