You can spend the night beside her and you know that she's half crazy, but that's why you want to be there

Så, helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Istället för att gå på middagsdate och fira, klä upp oss och dricka östeuropeiskt öl med mina närmsta och bästa och sen ramla in i mitt sovrum och på söndagen bara baka julfika hela dagen så grät jag tårarna ur mig någonstans mellan Kälen och Jävre, var besviken och arg på det mest opretentiösa sätt mitt i kolsvarta torsdagskvällen då jag fick veta att så skulle det inte bli.

Men istället jobbade jag, fick hälsa på raraste gamlingarna och gick på Emelies födelsedagsfest hos Josse, Martin och Jonny. Skålade med Minttu och tjejdrinkar, gav komplimanger och fick beröm och påmindes återigen om hur jävla bra de är, mina vänner. Och fira, det ska jag göra i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0