Idag och fint i blått


1.

Mår: okej.
Vill: göra något stort.
Ska: komma på något stort att göra.
Har: skrivit bland det sämsta provet någonsin, bland svaren fanns bland annat Chuck Norris.
Är: sugen på att resa.
Drömmer om: en alldeles egen lägenhet.
Längtar till: den dagen jag får drömjobbet.
Fasar inför: att aldrig få jobb.
Idag: ska jag göra samma som igår.
Imorgon: ska jag umgås.
Igår: pluggade jag tills jag somnade i skolböcker.
Nu: ska jag laga mat.


2.

Vill se: film.
Vill göra: något stort, ju.
Glad över: bästa vännerna.
Arg på: att jag är så jäkla feg.
Rädd för: att fucka upp totalt.
Nyfiken på: universitetsutbildningar.
Lycka: är så jävla diffust.
Sorg: försvinner aldrig, men man lär sig att leva med det.
Älskar: så himla mycket.
Hatar: orättvisor.


3.

Äter: frukt, kilovis om jag får.
Sover: dåligt.
Dricker: gärna öl.
Dansar: aldrig (okej, jämt).
Lever: idag.

Kommentarer
Postat av: Frida

; JAG VET.



Åh så mysig lista.

2011-11-19 @ 12:24:13
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0