20110608

En sån där dag när termometern visat på upp mot 30grader och man samlas för att lämna in böcker och prata i femton minuter för att sedan ha tre timmar till att göra ingenting. Vi satt i solen.

Och Tom drog ungefär en miljon skarvsladdar för att få ut lite ljud.

Sen gick vi några tjejer in till badhusparken.
Och köpte glass. Sen var det brännboll mot mp1 och mp3.
Tom hade gjort en fin skylt.
Nu har jag röda armar och axlar och det är som att man känner i luften hur nära sommarlovet är nu. Alla längtar så himla mycket.

Sen kom Belle, Mikael och Simon hem till mig mot kvällen. Vi åt paj, jag badade och jag och Belle vann i kubb. Ibland är det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0