30 dagar

Hade tänkt börja Februari med att dra igång en sån här lista. Kan ju vara en bra bloggerska i iallafall 30 dagar.

Dag 01 – Hur jag bor.
Dag 02 – När jag var som fullast.
Dag 03 – Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 04 – En sak jag ångrar.
Dag 05 – Personer jag är lik enligt andra.
Dag 06 – Vad jag stoppar i munnen under en dag.
Dag 07 – Mina olika stilar genom åren.
Dag 08 – I min handväska.
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden.
Dag 10 – Min syn på kärlek.
Dag 11 – Första gången jag dumpade någon/blev dumpad.
Dag 12 – Min första festival.
Dag 13 – Min första kyss.
Dag 14 – Min favoritlåt/band/artist.
Dag 15 – Det godaste jag vet.
Dag 16 – Mina snygghetstips.
Dag 17 – Min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.
Dag 18 – Mina pojkvänner sen den första.
Dag 19 – Vem jag helst skulle se ut som.
Dag 20 – Det pinsammaste jag har gjort.
Dag 21 – Mitt förhållande till mat.
Dag 22 – Det bästa youtubeklippet.
Dag 23 – Mina vänner.
Dag 24 – Vad jag helst gör en helg.
Dag 25 – Mina tre favoriträtter.
Dag 26 – Mina tre finaste bilder.
Dag 27 – Min familj.
Dag 28 – Mina tre bästa party-trick.
Dag 29 – Vad jag gör för att försörja mig.
Dag 30 – En bra och en dålig egenskap.

Kommentarer
Postat av: belle

wiho jag längtar! :)))))

2011-01-30 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0