APU - dag 2

Dag två, avklarad! Jobbat från 9.00 till 14.00 - scannat in ett flertal gamla bilder samt varit på Utbildnings&Framtidsmässan och sett Tomas DiLeva föreläsa om respekt och att vara sig själv.

Jag stod där och tyckte att han nästan var lite förnuftig ändå, men tvekade litegrann när han sa att jag vid förvirring skulle sitta i tio minuter varje dag i fyrtio dagar och bara andas och sluta mina ögon, för att då skulle svaret komma till mig. Okej, tänkte jag, andas kan jag ju alltid göra, men då skulle jag fokusera på hur luften gick in i mina näsborrar, vidare till lungorna och hur det gav mig livskraft, sen tror jag att jag skulle krama om denna livskraft och bli ett med universum. Förlåt, men nej. 



Jag har ännu aldrig - och kommer nog aldrig heller att - lyssna på män med jesuslika klänningar och ett hår som är skrämmande likt pubishår (fast som ändå är lite småcharmig).


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, pubishår <3 klockrent!

2010-02-18 @ 17:33:20
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0