finfint skulle man till och med kunna säga

Mitt påsklov so far:

Jag har myst (läst FOTO) med min pojkvän.



Jag har åkt till Umeå, fått ett påskägg av mina kusiner och sett Skellefteå AIK förlora mot HV71 (eller egentligen såg jag inte då de förlorade, jag sket i förlängningen och såg Johan Falk istället, busig som jag är) och som sagt sett Johan Falk.



Sen har jag även varit på stan, sett ännu en film, druckit en massa te, varit på promenad, gjort en spontan-överrasknings-visit hos min pojkvän, köpt en ny jacka, kommit hem till Piteå och köpt 5 wienerbröd.

Ganska great om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: selinen

hihihihiih <3

2010-04-09 @ 20:50:33
URL: http://emmaselinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0