ÖHK vs. NIF










Jag är absolut ingen sportfotograf, och kommer nog det heller aldrig att bli.
Men min söndag mellan ca 19:40 till runt 22-snåret spenderades i Öjebyn i sporthallen med Helena och Elin för att se då Thom spelade handboll med Norrfjärden.

Sista minuten var gastkramande och en utav de mest spännande ögonblicken för mig vad gäller sport överhuvudtaget. Öjebyn låg under med ett poäng och varje gång de kom upp mot mål var bollen nära att gå in och förvandla Norrfjärdens övertag till oavgjort, men med kanske tio sekunder kvar gjorde Norrfjärden mål och säkrade sin vinst.

Matchen slutade 31-29 till NIF och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde få sådant gigantiskt intresse för handboll, men det är en rolig sport att se på!

Iallafall då man känner någon som spelar.


Kommentarer
Postat av: elin

Tack älskling, det betyder så sjukt mycket att du säger så. Jag älskar dig! <3

2009-09-21 @ 08:37:54
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0