HELA LIVET VAR ETT DISCO



Sara förklarade för Frida hur man kunde förstöra mina bilder
genom att röra på sig som ett cp då slutartiden var så pass lång.



Robin, Mathias, Tommy, Madde (där nedanför), Filip, Sara och Frida.



Vi fick finfina (och sneda) tatueringar!



Filip var partyboyen!



Vi dansade till Håkan Hellström, Magnus Uggla och Maddes vadmannuvillkalladet-musik.



Glatt folk!



Lite ännumer dans och allsång!




Norrfjärden fick igår besök av de människor som så fint ställt upp på bild, samt kanske 3 till. Det dracks, det dansades och det sjöngs. Hem åkte jag runt ett, men då började ändå det mesta att lägga sig så förhoppningsvis missade jag ingenting. Mucho trevligt var det då iallafall!


Kommentarer
Postat av: matte

charmigt värre!

2009-10-17 @ 21:49:29
Postat av: Frida

ÅÅÅÅH :D<3

2009-10-18 @ 00:22:59
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Filip

Jag är alltid partyboyen!

2009-10-18 @ 21:16:53
Postat av: Robin

hihihi =) det var trevligt! :)

2009-10-19 @ 20:17:32
Postat av: sara

det var fanimej kung!

2009-10-20 @ 18:06:18
URL: http://victimized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0