FLATBOTTEN NÄSTA


Skrev just klart bokanalysen och ska ska strax iväg till skolan. Steg upp extra tidigt i morse för att hinna både det och att packa inför bortresandet, nu har jag iallafall ett utav det överstökat. Packningen ska jag fortsätta med då jag kommer hem, för planerna blev ändrade så jag åker till skellefteå redan ikväll.

På fredag bär det av till världens bästa stad som kommer att bjuda på en lång stantur (chrille får stå ut, jag ska shoppa!), mysig middag ute på restaurang och förhoppningsvis bara en massa tid då vi kan sitta och ta det lugnt.
Nej, nu måste jag iväg ut och hämta bensinen farfar skulle få som tack för att han skjutsar mig till skolan idag.
Förhoppningsvis kommer jag hem med en massa bilder och annat trevligt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0