AUTUMN BREAK

Jag hatar mig själv litegrann för att jag inte tog mer bilder från lovet, men jag har fortfarande bilderna från senaste festen i norrfjärden (som man nog kan säga utspelades på lovet - fredagen då vi blev lediga) att ladda upp, så misströsta icke.





Trevlig onsdag med Elin. Gick på ett flertal promenader, pratade strunt, åt go'middag & go'efterrätt.
TV'n sällskapade oss även där mot kvällen, scrubs är love.








Skar i pumpor med Chrille där på fredagen, alla fingrar sitter fortfarande kvar och jag skar mig inte en endaste gång. Kan ha att göra med att jag snällt höll mig till urgröpning och inte urskärning.
På lördagen åkte vi iväg till Boliden för att träffa släktingar och så besökte vi några gravar på hemvägen. Jag tycker verkligen inte om kyrkogårdar men det är något speciellt med dem på allhelgona. Inte bara alla ljusen utan ja, jag vet inte. Lördagskvällen började med Pizza hos Möller och slutade med Frasses-mat i lägenheten, flottig och riktigt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: elin

JAG ÄR SÅ SÖT!

2009-11-03 @ 19:29:29
URL: http://elinwerners.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

åh, tack snälla=)

2009-11-04 @ 07:14:43
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0