GRATTIS LOTTIE 17 ÅR!


Födelsedagsbarnet,
Charlotte VanLatestein!






















Kvällen började på Leckis fest, men då det var så lite folk osv där bestämde jag mig för att dra till Annelund istället, och där var det många kända ansikten må jag säga! Det var fruktansvärt kallt, och som ni ser på sista bilden så tog vissa till tjuvaktiga knep (snodde mathildas sjukhusfilt som låg i rullstolen) för att hålla värmen.
Hade hursomhelst fruktansvärt trevligt, kul att umgås med alla gamla kompisar igen!

Kommentarer
Postat av: elin

du är söt, snygg, vacker, underbar, fin, ja you name it! och ville liksom bara tala om att jag längtar hem till dig! <3

2009-07-06 @ 18:59:11
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0