åttionio

nyårsskifte, nytt år.
-08 blir -09, jag blir ett år äldre
och måste lära mig att skriva 2009 istället för 2008.




ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?
Hemskt - Bättre - Bra - Bäst.
Bättre än förra året?
Jao.
Har du träffat några nya vänner? Jodå!
Isåfall vilka? lots of ppl.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Mycket.
Har du flyttat under år nollåtta? Mnae.
Har du hittat en nylåt som du älskar? Många. :)
Isåfall vilken? Kapten röd - Trasig, tex.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Har varit bajs, blev jättebra.
Har du strulat med någon? Jo.
Har du varit kär? Är.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jo.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jo.
Har du haft ett hemligt förhållande? Jag + Göran Persson hade oss ett kortare förhållande faktiskt.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Jo.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Tror inte det.
Har du varit i slagsmål? Mnae.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Jo.
Isåfall vad? Det behöver vi inte ta nu, nej.
Har du skämt ut dig? Skulle bli förvånad ifall jag inte har det.
Har du ljugit för en vän? Tror det, unfortunately.
Har du gjort något dumt mot en vän? Tror det också.
Har en vän gjort något dumt mot dig? Jo.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
Hortlax </3
Har någon varit elak mot dig på skolan? Mnae inte direkt.
Hatar du någon på din skola? Jo.
Har du gjort något framsteg? Haha, knappt.
Har du haft alla rätt på ett prov? 1½ fel på samhällsekonomin. (y)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Jo.
Har du förlorat en vän?  Mer eller mindre.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Litegrann iallafall. <3
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nae.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Nae.
Har du många killkompisar? Lika många/fler än vad jag har tjejkompisar.

Kommentarer
Postat av: elin

Vad roligt att höra att du läser! <3

2009-01-06 @ 22:29:07
URL: http://elinwerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0