MODEBLOGGA?

Idag slog det mig; gabrielle's modeblogg. Jag menar, ifall den hade funnits, hade inte du velat läsa den då? Ja, kanske inte. Jag är ju inte direkt intresserad, och jag skulle nog inte få ihop en bra blogg, men ifall jag skulle lyckas så sådär massor med läsare så kanske jag blir en ny Elin Kling eller blondinbella? Brunettgabbe, kanske? Om inte annat så skulle jag behöva pengar för mitt bloggande. Jag ska börja kräva det. Av Mamma, eller någon. Kommer nog knappast att gå igenom, men ifall jag ska lyckas övertala henne så behöver jag erat stöd, mkay? (y)


...
jag hoppas av hela mitt hjärta att ni förstod ironin i det hela,
annars kan ni gå och dö, på riktigt.

och förstod ni den inte där, så.. ja..


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

nice :)

2009-02-18 @ 17:33:59
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: matilda

du skrämmer livet ur mig,vännen

2009-02-18 @ 20:04:05
URL: http://trocaderokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0