µ£\$?.

fick ett panikångestanfall på mattelektionen idag. haha. hela klassen blev helt jävla livrädda. stackarna. :( sen så sa jag åt nästan hela klassen att jag hade panikångest och att det inte var någon fara. dom blev värsta lättade då jag sa det. sweeties.
Då vi hade slutat kom David ba "Jag trodde ju förfan du skulle dö!". Vilken förskräckt liten man.

Nu har jag varit och klippt mig hos emelie och det är kortkortkort! Jag har inget hår kvar känns det som. Fast det har jag faktiskt. Trots den GIGANTISKA hårhögen som låg på golvet. Den ville äta upp mig, jag lovar.. Jag, Elin & Emelie såg Queen of the damned medans jag blev klippt. mhmm! den filmen i mitt hjärta. Det har verkligen ingenting att göra med att Lestat är snygg. haha. Men den filmen är faktiskt bra.

Nå jo. Kom hem för kanske en timme sedan. Åkte buss från det regniga hortlax och pussade emelie hejdå.
nu ska jag springa och duscha och plugga.

bajbaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0